2012. május 6., vasárnap

Menyasszonyi tortára ! Hófehérben !


Mivel váratlanul sütő nélkül maradtam , technikai okok miatt , így most egy kis ideig csak és kizárólag virágkészítéssel foglalatoskodom ,imádom ezt a tevékenységet mert csak egy dologra kell koncentrálnom (többek között). Nagyon sok , szebbnél szebb megrendelésem van , mint ez a menyasszonyi tortához készített egyedi cukorvirágkompozíció  is . A csodálatos hófehér virágokból megalkotott csokor elkészítése nagy örömömre szolgált ! Ami a gondot okozta az utánna következett ,hogyan fotózam le minél látványosabban és kifejezőbben !?Végül megoldottam a kérdést , hungarócelből henger alakú tortaformát készítettem amit úgy rendje 's módja szerint marcipánnal vontam be ,erre már szépen ízlésesen fel tudtam halmozni a cukorvirágaimat és elrendezés után lefotóztam ,hát ez lett belőle !












1 megjegyzés:

  1. Szia! Csodálatos az az összeállítás. Megkérdezhetem, hogy a drótokat mivel vontad be és hogy az összes virág egy dróton van-e vagy külön drótokra vannak feltéve? Köszönöm! Ági

    VálaszTörlés